item

Chat på websiden for bedre kundeservice

Publisert: 15. oktober 2015 | Svein Kibsgaard

Med Chime kan kundesenteret eller support avdelingen ta hånd om kundehenvendelser og betjene disse effektivt

Item Consulting har inngått en avtale om salg og distribusjon av Chime chat og helpdesk løsninger i Norge. Chime tilbyr enkelt en chat-dialog fra ditt nettssted til kundeservice eller helpdesk/support. Kundene får dermed raskt tak i noen som kan hjelpe, og samtalene blir tatt hånd om, kanalisert og dokumentert. Det sparer tid og kostander for kunden, helpdesk ansatte og bedriften som helhet. Det gir en bedre kundeopplevelse. 

Full oversikt i sanntid

Rapporter, oversikter og grafiske illustrasjoner gir ledelsen innblikk i hvor effektive man er i kundebehandlingen og hvordan utviklingen er. Man får dermed raskt innblikk i hvor man kan sette inn ekstra fokus eller ressurser hvis det er behov for det.

Les mer om om Chime for Skype/Lync og Sametime på deres nettsted

Ta kontakt for nærmere gjennomgang av dine behov og hva vi kan løse med Chime.

queue-dashboard.PNG

KONTAKT OSS

Vil du kontakte oss kan du sende mail på firmapost@item.no .

Nyhetsbrev

Ønsker du å motta vårt nyhetsbrev:

Meld meg på / Meld meg av